ד"ר דוד רדרמן מומחה לניתוחים פלסטיים בע"מ

03-6020022

בוטוקס במצח

כל מה שכדאי לדעת על הזרקות בוטוקס במצח

חושבים לבצע טיפול קוסמטי של בוטוקס במצח? כדאי שתדעו במה מדובר. קודם כל, חשוב לציין כי מדובר על הליך המבוצע על ידי אנשי מקצוע בלבד. בוטוקס גורם להרפיה של השרירים שכיווצם התדיר יוצר את הקמטים והחריצים. המטרה היא להשתמש בבוטוקס על מנת למנוע פעילות יתר של השריר וכך למתוח את המצח, להעלים קמטים ולהשיג מראה צעיר ורענן. בוטוקס אחראי גם על מניעת קמטים וקווים נוספים באיזור המצח והוא מרחיק את חריצי הדאגה מעל העיניים ומונע את קמטי הזעף בין הגבות.

האם ישנן תופעות לוואי לבוטוקס?

הטיפול הקוסמטי בבוטוקס אינו מלווה בתופעות לוואי משמעותיות. כאב ראש קל יכול להתבטא ב10% מהמקרים ויחלוף לאחר יום או יומיים. מעבר לכך, התייעצות עם מומחה ברמה גבוהה חוסכת את רוב תופעות הלוואי ומבטיחה תוצאות משביעות רצון.

כיצד מתבצעת הזרקה של בוטוקס במצח?

אלו השלבים העיקריים במהלך טיפול בוטוקס במצח:
  1. סינון מדוייק של הנקודות במצח הגורמות לקימוט ולחריצים.
  2. הנחת קרם מאלחש במידת הצורך.
  3. זריקות מדויקות עם מחט עדינה ביותר לפי הסימון שנמשכות 5-10 דקות.
  4. מיד לאחר הטיפול ניתן לחזור לפעילות רגילה, אך לא לספורט למשך 24 שעות.
  5. לא ניתן לראות סימני ההזרקה לאחר הטיפול.

האם בוטוקס במצח כואב?

הטיפול בבוטוקס אינו כרוך בכאב, הוא מיועד גם לגברים וגם לנשים והוא כולל מפגשי מעקב להשפעה אופטימאלית. הטיפול יעיל גם עבור אנשים הסובלים מצניחת עפעפיים או צניחת גבות. חשוב לזכור, שפעילות הבוטוקס בין ארבע לשישה חודשים ומומלץ להיות במעקב ולחדש טיפול.

בוטוקס במצח

התלבטויות ודילמות לפני טיפולי בוטוקס הן חלק בלתי נפרד מהתהליך הרפואי. יחד עם זאת, כדאי לעבור את התהליך בליווי אנשי מקצוע ומומחים מנוסים. אנחנו במרפאה של ד"ר דוד רדרמן מבינים את המשמעות של טיפול מן הסוג הזה. צרו קשר עם אחד הנציגים שלנו ותאמו פגישה לא מחייבת עם מומחה לניתוחים פלסטיים. נלווה אתכם לכל אורך התהליך ונעמוד לרשותכם בכל שאלה.

רוצה לשמוע על הטיפול? חייגי למרפאתו של ד"ר רדרמן 03-6020022